Online Support
Incidenten op werkdagen indienen bij onze Servicedesk
Onze gekwalificeerde medewerkers staan je graag te woord en hebben als doel je zo goed en zo snel mogelijk te ondersteunen. Onze Servicedesk is op werkdagen bereikbaar tussen 7:30 – 17:30 uur. Indien je organisatie een 24/7 support contract bij ons heeft afgesloten, zijn wij ook buiten deze tijden bereikbaar.
U kunt ons bereiken op telefoonnummer +31(0)512 57 11 60. Mailen kan uiteraard ook via servicedesk@danthas.nl
Incidenten 24 uur per dag indienen via mijndanthas.nl
Geef eenvoudig en wanneer het jou uitkomt incidenten door. Krijg inzicht in de opvolging en historie van jouw meldingen.
Ga hier naar mijndanthas.nl: https://www.mijndanthas.nl
Uw computer op afstand overnemen?
Met behulp van Teamviewer of AnyDesk kunnen wij uw device (veilig) op afstand overnemen.
Hieronder vindt u onze beschikbare support tools: